Torsdag!

Idag är första dagen som jag känner mig relativt bra, om man bortser från mitt lock i hela huvudet och huvudvärken. Men ingen feberkänsla och halsen känns mycket bättre den också. Ska jobba imorn i alla fall.

Var tvugen att åka ut till Marieberg och fixa present till mamma. Ska fira henne på söndag, och innan det är det fullt upp. Gick även in på jobbet och sa hej, hade kommit massa nya kläder. Fast jag egentligen inte får handla nåt nu innan resan kunde jag inte låta bli. Blev en vit chiffongtop med spets.

Imorn blir det jobb, sen direkt efter ska vi åka och fira oscars pappa. På lördag ska jag och pappa på dop i västerås. Och söndag blir det att fira mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0