Uppdatering

Hej!

Blev en riktigt lyckad lördagskväll. Först var vi hos Emma och sedan vidare till Ritz. Mycket folk där trots att det var helgen innan löning. Riktigt skoj!

Söndagen blev det bara slappt med oscar, båda var rätt bakis. Vaknade vid 9, tog med oss täckena till soffan och somnade om till klockan 13. Myyys.

Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt med Kapple. Tog en sväng på stan och träffade Patrik för en fika.

Nu har jag även fått låna en mobil så nu kan man nå mig igen. Sjukt att man känner sig så handikappad utan mobilen. Men på ett sätt är det lite skönt också.

Imorn väntar jobb!


Död mobil

Min mobil la av helt ikväll. Från ingenstans bara dog den, förstår inte. Blir så irriterad, känner mig helt handikappad det enda kontaktmedlet jag har just nu är facebook.
Men men, ikväll blir det personalfest!! Ska bli kul!! :) Ska iväg hem till Emma strax och börja förfesta!

RSS 2.0