Dålig musik

Det värsta som finns är rapmusik. Fyf*an så dåligt det är. Sitter med mtv på och märker att jag blir mer och mer irriterad och okoncentrerad. Så lägger jag märke till vad det är för musik på tvn i bakgrunden. Jo rap. Usch!

Shoppingkväll

Kom hem från jobbet (Vila) för en stund sedan. Var shoppingkväll på Marieberg nu ikväll. Dock hade de misslyckats med marknadsföringen, då knappt några visste om det. Konstigt, tycker jag...

Tidigare idag var jag och slingade håret hos Lina, det blev bra tycker jag. Blev sedan en fika på Bara Vara. Härligt att äntligen kunna sitta på uteserveringar, även fast det är lite kallt än så länge. Men med en filt går det bra!

Pics


 

 


Utgång med Vilatjejerna!

Hej!

Hade riktigt skoj med VILAtjejerna i lördags! Började kvällen hos Emma för att sedan fortsätta på Strömpis. Var inte tänkt att vi skulle gå ut från början, men sådant kan ju snabbt ändras under kvällen.

Dock så är det en sjukt pinsam tjej som är efter oscar. En efterhängsen tjej som inte förstår när någon inte är intresserad. Hon hade sagt till oscar att hon ville ligga med honom och sedan när han skulle gå tog hon tag i honom för att försöka hålla honom kvar, så han hade fått rivmärkssår. Nästan så man blir rädd för tjejen. Fast kommer man från den staden hon kommer ifrån är det ju inte konstigt om man blir lite efterbliven. Dessutom skickar hon sms och ringer på nätterna. Fatta att man börjar tröttna.

Om jag var hon skulle jag bara skämmas över mig själv, för man slutar ju när man märker att man inte får någon respons, men inte hon inte. Hon är en sådan där person som inte förstår en vink. En sådan person man måste stå mitt framför och säga ordagrant vad man menar.

Synd bara att jag fick reda på detta när vi var på väg hem och inte när jag var på strömpis, då hade jag självklart ställt henne mot väggen. Med de andra tjejerna som backup hade det kunnat bli rätt skoj!


Gott!

Detta lagade jag och Frida till Oscar och Mange för någon vecka sedan. Vad bra dom har det alltså! ;) Haha!


En vårbild


I väntan på frukost

Morning!

Vaknade lite tidigare än väntat så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10 för då ska jag, elina och anna gå och äta frukost på Brogens veranda. Stället där jag kommer börja jobba i maj.

Mys.

RSS 2.0