Fredag

Nu ska jag upp på stan och möta elina. Ska  väl kika runt lite och lämna tillbaka en tröja. Kan hända att det blir utgång ikväll, får se.

Fireflies

Kan liksom inte tröttna

Fredag

Nu ska jag sticka iväg och jobba lite på Espresso House. Stänger ikväll så kommer väl vara lite småtrött ikväll när jag kommer hem, så det blir kanske en hemmakväll framför tvn.

Förövrigt började jag läsa Snabba cash igår, bra bok. Filmen kommer ju ut idag så ska se den snart också.


Mormors katt, en riktig fluffig sötis


En tanke

Jag älskar att utvecklas som person. Utveckling och erfarenhet stimulerar mig. Ett exempel. Hur härligt är det inte att bygga på sitt CV? Jag är 19 år och har hittills haft fyra jobb medans det finns massa ungdomar som aldrig ens haft ett jobb. Sen är det ju tråkigt att vissa arbetsgivare utnyttjar en, men det kommer väl alltid finnas sånna. Men man får ändå tänka att ALLT man gör ger erfarenheter, bra som dåliga, och leder till något.

Btw, fick just ett sms av Elina som skrev att mäklartvillningarna som jag jobbade med när jag jobbade för Mäklarhuset via Roommates, ska vara med på "Såld på hus" ikväll.


Nyår!

Nyårsafton spenderades på Vinön med 20-25pers. Massa trevligt folk och väldigt fint ordnat! Så det blev en hellyckad nyårsafton!


Nyårspuss vid 12-slaget


RSS 2.0