Sjuk

Lever på alvedon och ipren för tillfället. Det började i fredags att jag kände mig konstig när jag kom till jobbet, hade lock för öronen och var helt slut i hela kroppen. På eftermiddagen kände jag mig ännu sämre. På kvällen hade jag feber, men var tvungen att jobba i lördags. Är ju näst in till omöjligt att få in någon på lördagen när man ringer fredagkväll. Det var tungt kan jag säga. Lördagkväll låg jag hemma med feber och frös och svettades om vartannat. Oscar stannade hemma för att göra mig sällskap och ta hand om sin sjuka flickvän. Hihi gulligt :)
I och för sig är det han som smittat mig. Han låg sjuk förra helgen.
Hur som, det passar inte att vara sjuk nu. Eller hoppas jag är frisk till tisdag i alla fall då jag ska jobba. Måste ju jobba på nu innan resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0