Onsdag

Blev jobb på kafét igår och på Vila idag. Lite omväxling sådär. Jag och Amanda hade riktigt rolig åt ett par shorts, som egentligen är rätt snygga om dom sitter på rätt sätt. Jobbhumor på hög nivå.

Annars har det väl inte hänt så mycket, varken idag eller igår. Var sjukt trött imorse, tog 40 min för att vakna av mobilalarmet.

Funderar även på att köpa en ny dator. Eller funderar gör jag väl inte, utan jag ska göra det. Men frågan är vad man ska slå till på. Vägrar gå till någon butik där det jobbar unga killar som går på provision och inte vet ett dugg och produkterna. Det har jag nämligen varit med om förut på Siba. Liksom bara en massa snack för att sälja. Usch, kommer aldrig handla något på Siba, okunniga och otrevliga är dom som jobbar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0