Helgen

Hej! Helgen har varit braao!

I Fredags, dvs valborgsmässoafton, var vi hos Tim och det var riktigt trevligt! Vi gick sedan vidare till Lilla Örebro för några drinkar. Strawberry Daquiri är ju aldrig fel. Några gick sedan vidare till Frimis eller Strömpis. Blev en rätt lugn valborgsmässoafton för min del. Jag skulle ändå upp och jobba på lördagen.

I lördags var det full fart på Vila kan jag säga.  Så jäkla kul! Ett steg närmre New York med Vila-tjejerna! På kvällen hade oscar och mange lagat tacos till mig och frida. Det var riktigt gott att komma till efter en rätt stressig dag på jobbet.

Har jobbat även idag. Idag var det lugnare på M-berg. Har väl med det soliga vädret att göra.

Ikväll blir det grillning hos Frida.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0