Uppdatering!

Tjoho. Nu har jag inte uppdaterat på ett tag. Det har faktist hänt lite skoj sedan sist.

I torsdags kom mina efterlängtade tjejer hem från Australien. Träffade då Kapple och Sara i slottsparken. Det var verkligen lycka! Det kom till och med några lyckotårar, hihi. På kvällen blev det mys hos kapple med tjejsnack och en hel del kaffe. Haha, att sitta på altanen under tak med en filt runt sig när det regnar är faktist inte helt fel.

På fredagen blev det jobb och efter det åkte jag till Sara för att fira henne, där det bjöds på mat och trevligt sällskap. Blev sedan utgång till Frimis, var väldigt lite folk där, men det var ok ändå.

På lördagen åkte jag och pappa till Linköping för att gå på bröllop. Min kusin Hanna gifte sig med sin Ulf. Det var trevligt, roligt att träffa alla som man ser så sällan också.

På söndagen blev det jobb och sedan direkt hem till den andra Sara för att fira henne som också fyllt. Där bjöds det på pizza, vin och öl, och Sara hade lagt kuddar och filtar på hela altanen så det blev en riktig picknick. Själv drack jag cola eftersom jag´hade bilen.

Därefter åkte jag hem till Oscar där det blev massa mys. Hann inte ses så mycket förra veckan eftersom han jobbade i stockholm, och denna vecka är han i smögen och jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0