Ritz igår!

Igår blev det utgång med dom bästa! Kvällen började hos Kapple där vi satt ute på altanen och hade det trevlans! Vi tog sedan bussen till Ritz där det var en massa folk. Första gången jag var på Ritz för övrigt. Blev en riktigt trevlig kväll i alla fall. Imorse var det dock inte riktigt lika trevligt. Vaknade vid 9 med ett dunkande huvud. Var bara att somna om. Vaknade kl 13 och kom upp vid 13.30!! Katastrof, jag som hade tänkt sola innan jag skulle börja jobba kl 15. Men så blev det ikke.

Tog med mig kameran igår, så bilder kommer!
Nu är jag hemma och har lagat mat, blev chilikassler. Perfekt för då har jag matlåda imorn.
Sen ikväll kommer Oscar hem! Äntligen, han har ju jobbat i Malmö nu i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0