Lindra höstdepressionen

Godkväll! Vad har då hänt idag?
Dagen bestod av jobb, därefter kom kapple och kajsa när jag slutade vilket resulterade i maräng- & citronpaj, mockalatte, chailatte och kaffe. "Man måste ju lindra höstdepressionen på något sätt liksom?" "På hösten, ja då får man lyxa till det" Det var vad vi kom fram till.

Det värsta är att man alltid hittar anledningar till att få lyxa till det. Ja på sommarn, då är det uterserveringar hit och uteserveringar dit, öl och fika. "Ja, man måste ju passa på när man kan sitta ute och ha det trevligt." -så brukar det ju låta.

Vinter, då är det jul och då ska man ju också få äta gott.

Januari-maj, det är då man skärper sig för då går tankarna till beachsäsongen.

Jaja, nog om detta.

När jag kom hem, kom oscar förbi en stund, blev lite tävling i postkodslotteriet. Frågorna var väl inte på min sida direkt, så jag erkänner... jag fuskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0