Överkörd fot

Trött är det enda ord som kan beskriva mig just nu. Har varit en extrem dag på jobbet. 8 timmar rush non stop. Det tar på krafterna kan jag säga. Ikväll blir det bara lugnt med älskling.

Igår var jag nog världens hemskaste flickvän, för jag körde över oscars fot med bilen två gånger!!! Var hos hans kompis niklas i Ad och när vi skulle hem så stod en bil i vägen så jag knappt kunde komma ut. Då skulle oscar gå ut och dirigera, men det hela slutade med att jag körde över hans fot två gånger och märkte det inte, så jag stannar bilen och tittar ut och oscar bara lugnt och sansat säger "Du står på min fot". Om det var jag själv, hade jag säkert bara skrikit rätt ut. Tur att jag hade Z 3an, för den är ju relativt lätt.

Stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0