Missar premiären

Hade missat att "Flickan som lekte med elden" har premiär på fredag. Jag hade fått för mig att premiären skulle vara i oktober av någon konstig anledning. Skit också, jag som verkligen ville gå på premiären!! Men platser två dagar innan kan man ju glömma. Visst, det finns i de mindre salongerna, men ska man se en bra storfilm ska det vara i salong 1, tycker jag. Blir att se den nu på söndag istället. Måste också läsa tredje boken innan den kommer ut som film.

 


Imorn ska jag och eve färga håret. Tidiga ska vi vara också. Klockan 10 ska vi mötas på stan. Kanske käka lite frukost någonstans också. Tycker om att vara på stan tidigt, då slipper man trängas med massa andra. Egentligen skulle vi haft personalmöte imorn men det blev inställt pga att chefen är sjuk.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0