Matlagning på G

Idag ska jag göra något som inte hör till vanligheterna. Nämligen laga mat, både lunch och middag ikväll. Och inget halvfabrikat här inte utan det ska göras från grunden. Det är HusmorsEve som givit mig inspiration.

Att jag aldrig lagar mat har med latheten att göra samt en dålig framförhållning. Eftersom matlagning tar sin lilla tid, gäller det att börja tänka på att laga maten innan man är döhungrig, vilket jag aldrig gör. Det är först när jag känner mig hungrig som jag tänker på mat och då tar der för lång tid för att laga. Då har jag liksom hunnit hungra ihjäl innan det är klart. Men idag har jag alltså bättre framförhållning.

Kommentarer
Postat av: evee

haha vad blir det ;))?

2009-09-22 @ 19:06:06
Postat av: caroline

Våran specialité blev det, och det var uppskattat! Och idag ska vi laga min goda köttfärssås, riight :D

2009-09-23 @ 12:13:30
URL: http://carolinees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0