Godkväll!

Godkväll!

Måndagar jobbar jag bara ett kort pass på tre timmar på morgonen för att Eve ska få tid till att göra veckoavslut. Jag tycker det är ganska skönt, för man kommer upp på morgonen och det är väldigt lugnt på jobbet. Idag när jag slutade kom Sara och Elin in för att fika och det var himla kul, så satt där och fikade med dom. När Sara gått till jobbet fortsatte Elin och jag på stan. Var egentligen ute efter ett par skor att jobba i, men hittade inga. Kom sedan på att jag ville köpa en foundationpensel. Har inte testat det, så hittade en från Nouba med äkta ponnyhår för 305:-. Dyrt, men det var 40 procent så det slutade på 183:- istället. (Måndagslyx) Helt ok, med tanke på att en syntetpensel kostar 100.

Lunchade på Njuta (mitt favvo lunchställe), jag åt en sallad som vanligt och Elin åt en sjukt god potatis- och lök soppa. Jag smakade lite och det var nog den godaste soppan jag någonsin ätit. Så har min måndag sett ut.


Måndagslyx har blivit min nya grej.
Förra veckan var det vaniljolja från Body shop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0