Igår var jag lite arg

Idag har jag jobbat. Ganska skoj idag för det var många inne som man känner. Anna och eve var bland annat inne, så nu styrs det nog lite partaj på lördag. Himla tur att jag bytte bort mitt pass på söndag och tog fredagkväll istället!

Juste, var ju på bio igår, "Flickan som lekte med elden". Jag tyckte den var riktigt bra! Det som gjorde mig förbannad var att när vi kommer fram i biokön en halvtimme innan bion börjar (hade bokat  biljetter, och tagit de bästa platserna) för att hämta ut biljetterna säger biokillen att man var tvungen att hämta biljetterna senast ett dygn efter att man bokat. Jag bara VA?!? Blev så sjukt förbannad. Så säger han att det finns två platser på rad två i salong 1. Vem vill sitta på rad tvååå???! Snacka om att förvärra min nackspärr. Jag blev så arg att jag kokade inombords. Men efter ett tag kunde biokillen fixa så vi fick platser på rad 10, det var ok platser, bättre än rad två i alla fall. Men jag var ändå jävligt förbannad på SF. Vanligtvis är det ju 30 min före filmen, men tydligen inte när det är premiär. Men då tycker jag att man ska skriva det med STORA BOKSTÄVER SÅ MAN SER, det hade dom i alla fall inte gjort. Dåligt.

Sååå, nu har jag bloggat om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0