Lördag & bowling

Igår blev det bowling med oscar, mange och frida! Var riktigt skoj även fast jag och frida förlorade. Men vi vann faktist sista serien, så när vi lagom var uppvärmda var tiden ute. Hade vi börjat som vi avslutade hade vi nog vunnit. Typiskt. Men en revansch väntar. Efter bowlingen gick vi till Liquid en sväng. På bowlingen haffade tidningen NollNitton mig för att ställa lite frågor och ta bild. Antar att bilden blev jätte ful, men struntsamma.

Idag åkte jag och oscar till Marieberg en stund. Blev en frukost/lunch på The coffee och så startade jag ett abonemang på 3. Kollade även lite på skor och tog en kaffe på espresso house. Så har min söndag sett ut. Imorn väntar jobb och sen ska jag och mamma i väg på massage! Ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0