Lite ledsamt, men ändå lycka

Idag har jag känt mig lite depp. Det började med att oscar åkte till Stockholm tidigt imorse. Jag gick sedan till jobbet och där hände en sak som berörde mig väldigt mycket och som jag tänkt på nästan hela dagen. Ni vet han brandmannen, som var med om en olycka och fick brännskador på hela kroppen, Lasse Gustavsson, var och fikade. Med sig hade han sin flickvän(jag antar att det var det) och dom såg så kära ut. Åhh, så underbart att se att äkta kärlek övervinner allt. Han verkade så himla trevlig också! Jag hoppas han lever ett lyckligt liv och det tror jag han gör också, trots sina svåra brännskador.

I alla fall, så blev det inte bättre ikväll då jag fick reda på en sak. Usch, fast hoppas allt blir bra nu. Åååh, vill bara ha min gos här hos mig nu nu nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0