Söndag

Sweet sunday. Eller inte.

Igår var det dop i Katrineholm hela dagen och Oscar fick träffa min släkt för första gången. Det var trevlans. Tog inga bilder men det gjorde alla andra så de kanske kommer upp i bloggen någongång framöver, ifall jag får tag på någon.

Idag har det inte blivit så mycket vettigt gjort. Vi vaknade 11, gick och käkade frukost på kafét Vardagsrummet. Oscar åkte sedan för att spela match och jag hem till mamma som bakade lussebullar. Annars har jag legat framför tvn och bakat chokladbollar, som jag förövrigt inte gjort på kanske 5år. Ne, nu ska jag fortsätta agera soffpotatis. Tänkte bara uppdatera er om helgen.

Ps. Jag ska försöka tänka mer på vad jag säger. Fast ibland är det svårt, speciellt veckan före den röda veckan. Riight.

Men jag älskar dig O i alla fall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0