En tröja + lite annat

Dålig uppdatering igen. Igår hade jag inte riktigt tid, för dagen bestod av både jobb, tandläkarbesök och personalmöte. Allt gick brao och vi började med julkampanjen idag. Lite tidigt kan tyckas, men men. Om ni har vägarna förbi Espresso House och vill testa på något juligt rekomenderar jag saffransbiscottin och saffransbullen. Men det kan ju ha att göra med att jag älskar saffran. Under personalmötet hade vi provsmakning av allt och jag kan ju säga att man mådde lite smått illa efter det.

Idag blev det en vända på stan med Elina innan jag började jobba. Köpte lite julklappar och en tröja till mig själv. Tog en bild för en gångs skull, men som inte blev bra alls. Men ni ser ju på ett ungefär.


Markerade paljettaxlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0