Fredagen den 13:e, Lyckodagen!

Igår var det ju fredagen den 13:e, men det var minsann ingen otursdag för mig, det var nämligen en riktig turdag!!! Det som jag blev så glad för i onsdags var nämligen att de ringde från VILA på marieberg och ville att jag skulle komma på intervju. Och igår ringde de och sa att jag fick jobbet! Det är ett extrajobb så de var lite oroliga eftersom jag jobbar så pass mycket på Espresso House, blir inte så lätt för mig att rycka in med kort varsel om jag är schemalagd. Men vi skulle i alla fall testa, och jag ska göra så gott jag kan för att få det att gå ihop!

Och inte nog med det, så hade Oscar och Mange ordnat världens myskväll med tända ljus, vin och god mat för mig och Frida! Så himla fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0