Skvaller

Sitter här och ska snart gå och lägga mig. Är dock inte tillräckligt trött än så skriver lite här så länge...

Tycker det är synd att tjejer ska sätta sig emot varandra istället för att stötta varandra. Det är ju inget nytt att tjejer tycker om att förstöra för varandra, tycker det är synd. Själv hatar jag skitsnack, och jag uttalar mig i stort sett aldrig något dåligt om personer jag inte känner. Jag är mer för att man ska hålla ihop. Sen har jag märkt att det finns någon som tycker det är skoj att skvallra, då två personer sagt i princip samma sak, men ingen vill säga vem "källan" är. Så där står jag, nyfiken som man är. Alltså det är ingen stor sak, utan bara lite kul att någon tycker det är kul att engagera sig i mitt liv. =)


Man ska hålla ihop juuu =)

Kommentarer
Postat av: kusinen

så söta vi är :)

klart vi håller i hop iaf ;)

2009-05-31 @ 05:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0