Allt möjligt

Slutade tidigt idag, så skönt. Kommer alltid sluta tidigt på måndagar eftersom vi inte har något projektarbete längre. Hade tänkt skriva klart ett skolarbete om konflikter nu innan jag ska till tandläkaren. Men har jag gjort det? Svar nej!

Haha, sen har jag kommit på nu i efterhand lite småsaker som hände på valborg. Måste ha blivit lite mycket då eftersom jag hade glömt bort vissa saker. Lite kul.

Nu är det klart att baristautbildningen blir den 20:e maj i stockholm. Har egentligen naturprov då, men tror att jag skulle få göra det dagen innan. Sen drar jag till Österrike den 21:a maj. Måste även hitta någon fin klänning till bröllopet! Sen närmar sig studenten!! Det är mycket nu. Men PRIO NUMMER 1, nationella matte c 15:e maj! Dödens dag!



Några bilder från valborg, blev knappt några..


Nyvaken, pigg och fräsch dagen efter, haha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Östling

Härligt att sommaren är påväg nu så man kan grilla och sola!

2009-05-07 @ 15:53:40
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0