En bra dag!

En riktigt trevlig dag idag! Efter universitetet åkte jag, elina och anna och käkade på La baguette, och det smakade riktigt bra. Därefter mötte jag Lina så gick vi en stund på stan innan vi gick och fikade. Man måste ju uppdatera varandra om vad som händer eftersom vi inte ses så ofta! (Och då får man ju reda på ett och annat om vissa personer och jag kan ju säga att vissa aldrig slutar att chockera. Att vissa liksom lyckas linda massa personer runt sina fingrar, det är sorgligt och skrämmande på samma gång!) Sen kom i alla fall Emelie och gjorde oss sällskap, därefter blev det en till sväng på stan.

Köpte med en fin studentklänning hem, är dock inte hundra på om jag ska behålla den...

Sen så ska troligtvis jag och Lina börja på spinning och det ska bli riktigt skoj!


Kommentarer
Postat av: lina ericson

Mycket trevligt var de, måste göras om! För kul med spinning, beatch-09 here se come! :D<3

2009-03-05 @ 21:09:07
URL: http://linaaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0