...

cut the cord


Jag är en bit på väg.

Kommentarer
Postat av: Jan och Inger

Hej Carolin! Vi hade tänkt att gå in tidigare på bloggen och framförallt säga grattis till körkortet men det har varit så mycket kring Maria ett tag och alla hennes grejer sen vi hämtade henne i Oslo för 1 vecka sedan.

Nu såg jag att Kaj hade köpt en bil som du tydligen också hade fått nyckel till. Det är bara också att säga grattis till detta, men lova nu att köra försiktigt och ej ta några risker. Du vet, det tar lång tid innan man blir en van bilförare och det är lätt att man överskattar sin förmåga, särskilt i början. Jag minns att jag själv gjorde detta.

Hälsn. från Jan/Inger hälsar också!

2009-03-08 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0