Studenten!

Galen dag igår! Så sjuukt roligt! Ville inte att den skulle ta slut, men det gjorde den.

Klockan 7 kom klassen till mig där vi hade champagnefrukost, vid halv 9 gick vi till skolan där vi skulle fotograferas. Hade samling i klassrummet där vi fikade och fick våra betyg. Avslutningen var trevlig och jag fick ett stipendie på 3333 kr för bra prestationer i skolan och ett bra projektarbete. Riktigt skoj! Betygen jag fick är jag också nöjd med. Efter själva avslutningscermonin blev det lite frukost i matsalen med klassen och därefter utspringet. Nervösa var vi då, men riktigt kul var det! Paraden och flaket över stan var också så sjukt kul, riktigt lyckat. Dock var det lite kallt, men inget regn som tur var.

Åkte hem och mötte upp släkten där vi åt och fikade. Ville inte åka därifrån för det var så trevligt. Men vid 19.30 hade vi bestämt att möta upp klassen och gå till Frimis tillsammans. Frimis var riktigt skoj, som allt annat under dagen. Efter Frimis ville oscar gå hem, men jag lyckades övertala att gå till Stadsparken en stund och kolla, men blev inte länge eftersom det var så sjuuukt kallt. Var glad att jag hade dunjackan. Vid 03.30 var vi hemma och sov till typ 14.

Åååh, vill spola tillbaka tiden. En av de bästa dagarna, heeelt klart!

Mer bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0