Dumma colaflaska

Väckte lite irritation inatt. Låg och sov då jag helt plötsligt vaknade och kom på att jag glömt en glascola flaska i ismaskinen på jobbet. Jag får panik och föreställer mig en stor glasexplosion i ismaskinen så vi inte kommer kunna servera is eftersom det då skulle ligga massa glas där eller att hela ismaskinen gått sönder och jag får sparken för att jag varit för oansvarig och måste ersätta ismaskinen. Ni vet, när man är nyvaken och bara tänker oklart Så jag väcker först oscar, sen ringer jag mamma som också sov och hon blir också irriterad. Därefter ringer jag pappa som var vaken. Blev lite lugnare då, eftersom han också trodde det bara skulle bli en spricka i flaskan. Ringde till jobbet nu på morgonen och bad cissi kolla, och då låg den där, inte ens fryst. Då hade man oroat sig i onödan och väckt alla i onödan också.

Jaja, nu väntar jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0