Ett besök på Marieberg

Idag blev det Marieberg med Anna och Elina. Fick med mig ett par saker hem, inga vettiga saker direkt. Hade först tänkt ta en sväng på stan men på grund av vädret fick det bli M-berg. Åkte upp på stan en sväng själv när jag kom hem, eftersom jag håller på och letar efter en sak som verkar helt omöjligt att hitta. Eller jag letar efter ett liiite billigare alternativ, men det existerar inte, så kommer sluta med att jag får köpa det dyra. Men det är värt det. Kan inte säga vad det är dock eftersom det är en present.

Pratade med oscar för en liten stund sen och dom har det bra i värmen. Att man kan sakna någon så mycket, det visste jag knappt. Aja en liten bild bara för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0