Lär er skilja på "mitt och ditt"

Gick en sväng på stan idag, växlade pengar och köpte lite saker. Brukar ju vanligtvis inte skriva om vad jag shoppar och så, men funderar på om jag ska lägga in en bild på en tröja jag fick med mig hem idag, bara för att jag är så extremt nöjd över den!

Var även inne på Debut en sväng och kollade jeans. Är sugen på att köpa ett par nya eftersom jag i stort sett bara tycker om ett par jeans just nu, och det är mina Nudie. Men ska kolla nere på Teneriffa om jag hittar några där. Elina och jag stod även och snackade lite med den trevliga tjejen som jobbar där inne. Har inte skrivit om det i bloggen, men förra veckan när vi var där inne så skedde det ju en stöld, så vi hörde lite om hur det hade gått och så. Ena killen hade kommit tillbaka med mobilen, men hon fick inte tillbaka pengarna som de snott. Usch, man blir så arg! Jävla tattare som inte kan skilja på vad som är "mitt och ditt".

Vet inte om de fick med sig kläder, men det skulle inte förvåna mig. Då ska de gå i märkeskläder och låtsas som de haft råd med det! HAHA, så skrattretande. Klart man fattar att det är snott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0