Torsdag!

Nu har man åkt på en rejäl förkylning igen. Sådär lagom till helgen när vi ska till teneriffa. Kul. Verkligen.

Idag hade vi marknadsföringsprov och jag kan inte säga hur det gick, för det vet jag inte. Hade sjukt ont i huvudet men jag får hoppas att det inte påverkat min prestation allt för mycket.

Imorn har vi labb och då ska vi skära i grishjärtan. Hoppas man får ha plasthandskar, för det kommer ju bli lagom äckligt. Kommer ihåg när vi skar i koögon på högstadiet. Usch.

Förövrigt är det en vecka tills jag fyller år idag.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Dissektion är grymt roligt med rätt lärare :)

2009-01-23 @ 12:26:55
Postat av: caroline

synd att vi inte har rätt lärare :/

2009-01-23 @ 16:14:24
URL: http://carolinees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0