Teneriffa!

Sådär ja, nu har jag packat ner det mesta. Antagligen för mycket, som vanligt. Men bättre med för mycket än för lite enligt mig. Vi åker från Örebro, så det är ju skönt att slippa ta sig upp till arlanda.

Ska bli skönt att komma iväg en vecka, men vad som är mindre skönt är att vi har prov direkt när vi kommer hem, så blir tvungen att plugga lite där nere. Men men, det ska nog gå bra.

Vi som åker är jag, Elina och våra mammor (Gunilla och Gunilla). Elinas mamma fyller nämligen 50 och jag 19!

Nu får ni ha det så bra här hemma, och glöm för sjutton inte att jag fyller år på torsdag!!! ;)

Ps. Kameran är såklart med.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Fyfan vad fuskigt! hoppas du har det bra där medans jag ska bo ute i slasket mån-fre kan bli svårt o gratta dig innan fredag så du får hålla ut :)

2009-01-25 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0