Framtidstankar

Stannade hemma igår. Var för trött för att göra mig iordning och åka iväg sådär sent. Så det var lika bra.

Idag är sista lovdagen, sjukt trist. Men nu är det bara en termin kvar så man får se till att göra det bästa av situationen. Måste köra stenhårt. Även fast jag troligtvis inte ska börja plugga direkt efter studenten har jag i alla fall tänkt söka in till några olika kurser. Det jag tänkt söka tror jag är jurist programmet och civilekonom programmet i Uppsala och Örebro. Mäklare är bara kanske och då blir det i Gävle eller Karlstad. Måste även söka extrajobb nu i vår och fundera på om jag kanske vill åka till London sen nångång. Usch, får panik på framtiden. Vet inte vad jag vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0