Bojkotta cirkus!

Såg att det är cirkus på tv. Cirkus är något jag anser vara djurplågeri. Ska ALDRIG sätta min fot på en cirkus där djur är med. Fyfan, det gör mig så förbannad. Det ligger inte i djurens natur att vara fångar och resa land och rike runt för att uppträda för en massa människor. Och speciellt inte elefanter som enligt forskning är väldigt kloka. Tycker så fruktansvärt synd om dom!

Jag har alltid varit väldigt mån om djur och jag är absolut emot djurförsök. Och till de som anser att man kan testa på djur för att de har mindre hjärnkapacitet borde teoretiskt sätt även vara för att man kan testa på utvecklingsstörda människor.

Det är min åsikt.

Hemskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0