Intressant

Har kommit på mig själv med en sak. Och det är att jag tittar väldigt mycket på omgivningen när jag ser bilder på folk. Alltså hur rummet ser ut i bakgrunden, tex: inredning, typ av golv, om det är parkett, kakel eller korkmatta, tapeter, och i kök kollar jag hur luckor och sånt ser ut, osv.

Inredning är rätt intressant, inte för att jag själv är särskilt bra på det. Men det skulle vara roligt att lära sig mer om det. Fast mitt val av tapet i mitt rum slår allt. I stort sett alla som sett den påpekar hur fin den är. Den är väldigt speciell.


Exempel: Här lägger i alla fall jag märke till att köket är snyggt. (Hos Anna)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Lägg ut några bilder på ditt rum då? ;)

2009-01-10 @ 12:00:09
Postat av: Svar

Kanske jag kan göra nångång då det är mer städat :D Bara det att tapeten inte gör sig rätt på kort, eftersom den blänker med själva ljuset och det syns inte på bild.

2009-01-10 @ 14:50:04
URL: http://carolinees.webblogg.se/
Postat av: Oscar

Då får man väl åka o kolla då, haha bara skojja! Man får ju ialf en uppfattning av hur den ser ut, nu har jag bara en massa bilder i huvudet om hur det kan se ut men är nog långt ifrån rätt :)

2009-01-10 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0