Varmvatten

Godmorgon, eller godmiddag kanske man säger.

Igår hade vi inget varmvatten på hela dagen så jag kunde inte duscha, men idag var det i funktion igen som tur var! Hade ju i och för sig kunnat gå över till pappa och duschat eftersom han bor 50 meter härifrån, men orkade aldrig. Annars hade jag ju kunnat gjort en "Elina", och duschat kallt, hehe.

Testade en ny inpackning (Nivea) till håret idag. Den verkar riktigt bra faktist. Så det kan jag ju tipsa er om.

Nu ska jag upp på stan en sväng och kolla lite. Sen ska jag hämta ut mitt körkort som kom idag.

Kommentarer
Postat av: Fille

Fan va stolt över körkortet då, skrytarN^

2009-02-19 @ 16:29:39
Postat av: caroline svarar

Klart man är stolt över körkortet. Hade vart konstigt annars..

2009-02-19 @ 17:22:34
URL: http://carolinees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0