Tisdag

En het disskusion råder ang. Saab inlägget. Jag är en person som inte finner det särskilt kul att diskutera. Jag tycker det jag tycker, och ni tycker det ni tycker. Ni kan inte övertala mig och jag kan inte övertala er. Så nog om detta nu.

Idag hade vi keramik och jag blev klar med mitt fat. Blev inte så snyggt, men det får duga. Tycker inte keramik är särskilt kul, så den kursen är inget jag rekomenderar.

Annars har det varit en bra dag, fick även reda på en rolig grej! Tänker inte nämna mer om det nu, men det kommer ni troligtvis få reda på snart ändå. Kanske inte så rolig för er, men extremt rolig för mig och lite kul för mina kompisar också. Huhuhu..


Kommentarer
Postat av: elina

hihiih as kul;)

2009-02-24 @ 22:23:45
URL: http://elin4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0