Torsdag

Trött, tröttare, jag. Men förkylningen är i alla fall lite bättre nu och skönt är det. Har förtillfället pluggpaus, annars sitter jag vid köksbordet och pluggar på naturkunskapen. Jag kan ju säga att naturkunskap ligger långt ifrån det som intresserar mig. Men det är inte så konstigt eftersom jag går sam-ekonomi och inte natur. Men ska ändå försöka få mig ett Vg i den kursen. Ett G känns inte ok för mig.

Hur som helst, så har den här veckan gått fort. Hade matte idag. Tror mig minnas att jag för några månader sedan tyckte att matte C var enklare än matte B, det tar jag tillbaka. Tar tillbaka det flera gånger om, för nu är matten svår. Riktigt svår.

Aja, tillbaka till naturkunskapen. Uppdaterar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0