Tips för en fin lockad frisyr

Först var det inte tänkt att det skulle bli någon utgång ikväll. Men planerna ändrades. Nu ska jag och elina ut med linnea och anna. Vi alla gick i samma klass under högstadiet så det här ska bli trevligt. Meningen är att vi först ska till Thao och sen till klaras. Men Elina vill inte till Thao innan, men ska försöka övertala.

Just nu gör vi oss iordning, Elina står och lockar håret och jag sitter här och skriver ett blogginlägg med en Malibu drink bredvid. Jag lärde just Elina vad knepet för den perfekta lockfrisyren är. Och det är, mina kära vänner, att dela upp håret i sektioner när man lockar och sedan låta överhåret vara olockat.


Såhär ser jag ut ikväll

Kommentarer
Postat av: Eklöf=)

Du är ett GENI carro!

2009-02-20 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0