Fredagskvällen!

Kvällen igår var trevlig. Började med att vi mötte upp Linnea och Anna inne på thao och satt där och pratade lite. Borde egentligen struntat i att gå till thao och varit hemma hos någon av oss istället, eftersom det var rätt onödiga inträdespengar, menmen. Vi gick sedan vidare till Klaras och där var det riktigt mycket folk och det är under dessa tillfällen det är skönt att slippa stå i kö. Men i alla fall, i entrén mötte vi även upp Anna, Emmy, Linnea och Karolina.

Olof frågade mig och Linnea om vi vill vara med i Mrs & Mr gymnasium. Förstod inte riktigt vad det innebär, så mer info skulle vi få i veckan. Tror dock inte det är något för mig. Känner mig inte bekväm med att gå på en scen och visa upp mig.

Kvällen igår blev väldigt lyckad och Elina och jag fastnade mystiskt nog på en vimmelbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0