Dop idag och bröllop i Österrike i maj

Var på dop i Filipstad idag. Riktigt trevligt att träffa den stora släkten, god mat var det också. Barnet, som är mitt kusinbarn, döptes till Alva. Hon är halvt från Österrike så därför blev det ett katolskt dop, fast det skiljde inte så mycket på det och det vanliga svenska.

Två tråkiga saker och en rolig sak fick jag reda på idag..
Det tråkiga är att min kusin Maria inte kan komma på min student eftersom hon ska flytta till Mallorca och inte kommer få ledigt, det andra är att jag troligtvis inte kommer kunna gå på studentbalen.

Det roliga är att det blir bröllop i maj och det kommer vara i Österrike. Min kusin Magnus och Klara ska gifta sig. Synd bara att det är samtidigt som balen!! :(

Kommentarer
Postat av: dennis

studentbalen går väl före ett bröllop?

2009-02-15 @ 14:27:43
Postat av: Magnus

Stort tack för presenten på mitt dop. Om du vill kika på lite bilder så hittar du dem under: http://picasaweb.google.com/Alvalinchen/AlvasTaufe#



Ha det så bra!!

Kram

Alva & C.o.

2009-02-22 @ 16:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0