I gotta feeling

Uuuttråkad denna söndagskväll är vad jag är. Väntar på o, så ska väl vi åka och hyra film eller något sånt. Tänkte lägga upp I Gotta Feeling med Black eyed peas, men det krånglar så ni får söka på låten själva. Den är i alla fall mycket bra.

Hur som helst, idag har jag varit och kollat när oscar spelade hockey, därefter åkte jag till Anna och åt bullar och hämtade lite saker som var kvar sen i fredags. Sen hem, där jag inte gjort något vettigt alls. Men imorn ska i alla fall en vettig sak uträttas, eller två om jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Elina

Blev det någon film igår ? Var också å hyrde film :P Sista chansen på kupongerna

2009-08-31 @ 06:58:52
URL: http://elin4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0