Måndag!

Halllooo! Skola, plugg och jobb är vad dagen har gått ut på! Håller på och smakar av Espresso House sortiment, detta för att vi ska veta vad vi erbjuder gästerna. Man kommer ju rulla fram. Tur att jag inte är så jätte förtjust i bakverk. Men visst, jag kan ju erkänna att brownien är god. I alla fall om man tar en halv, annars kan det bli lite för mycket. Men i alla fall, om det är varmt tycker jag ni ska komma in och beställa en Frapino. Den är riktigt god! Lite tips där!

Idag hade vi seminarium på vår projektrapport. Var lite kluriga frågor, men det gick ok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Expresso heter det

2009-04-28 @ 11:58:01
Postat av: Anonym

haha snyggt o försöka rätta när du har fel anonym = )

2009-04-28 @ 19:05:07
Postat av: Anonym

Fyfan vad jag älskar nötter. Ibland skulle jag bara vilja bli en myra för att slippa mänskligheten.



(Kommentar relaterar till nummer #1, Anonym)

2009-05-04 @ 23:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0