Råköttarna

En riktig förkylning har jag dragit på mig. Inte så lägligt nu när det är så mycket i skolan, det blir att äta c-vitamin och så.

Idag har det inte hänt så mycket utöver det vanliga, var i skolan, gjorde klart frågorna till rättskunskapen. På marknadsföringen var det jeopardy tävling och vi blev uppdelade i tre lag. Elinas lag valde att heta köttarna, som jag sa att vårat lag skulle heta, såna tjuvar! Så då kom jag på det fina namnet Råköttarna! Haha, så fult ord. Det andra laget hade sån livlig fantasi och döpte sig till student 09.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde säga vem som blev utsedd till matchens lirare i jeopardyquizet!

2009-04-15 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0