Måndag!

Projektredovisningen är nu klar!! Underbart skönt, nu är det bara seminarium kvar. Sen är det inget mer med projektet. Hann inte lyssna på alla redovisningarna eftersom jag skulle till tandläkaren vid 14. Men det var ganska skönt, blir lite mastigt med ca 14 redovisningar som alla är runt 13-14 min.

Provjobbade för Espresso House igår. Det var riktigt skoj, så nu får vi se om jag får jobb där eller inte i veckan. Dom tar in fler provjobbare än de ska anställa så det är lite nervöst. Men jag gjorde i alla fall mitt bästa.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Grattis till redovisningen, kommer ihåg hur lycklig jag var när PA/UF var klart :)

2009-04-20 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0