Glädjande besked!

Var tvungen att gå hem från skolan idag, är så extremt förkyld. Ögonen och näsan rinner konstant. Nyser gör jag också, så jag hoppas jag inte smittat allt för många idag. 

Idag fick jag glädjande besked från Espresso House!! Jag ska få komma och provjobba på söndag om jag är frisk. Vet inte riktigt vad det innebär, om det är ännu ett delmoment i ursållningen av de sökande... Nervöst är det i alla fall, men samtidigt väldigt roligt! Ska verkligen göra mitt bästa och jag hoppas hoppas att jag är frisk då!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis :)

2009-04-16 @ 23:05:02
Postat av: Sara Sjöberg

Ååh grattis!! Kommer gå jättebra =)

2009-04-16 @ 23:16:13
Postat av: caroline

Tack! =)Jag hoppas det, håll tummarna!

2009-04-17 @ 11:23:55
URL: http://carolinees.webblogg.se/
Postat av: Niklas

Javisst ja, det var det du pratade om.. kul att det verkar gå bra! Go girl!

2009-04-17 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0