Värdinnejobb

Idag blev det en stressig dag. Slutade egentligen vid 16.30 men eftersom jag hade en visning klockan 17, så var jag tvungen att gå ifrån vid kvart över fyra för att snabbt åka hem och byta om till kavaj och sedan åka iväg till Brickeberg. Kom ca 18 sällskap så det var ju helt ok. Har nu jobbat med det här sedan i början av sommaren och jag är så glad att jag fick chansen att få det här jobbet, allt tack vare Sofia på Mäklarhuset.

Nu är det dags att läsa igenom svenskatexten, ska nämligen skriva om den imorn på svenska lektionen.


Redo för jobb

Kommentarer
Postat av: Lisaa

det är bra med mig hur är det själv? :D

2008-09-16 @ 20:06:13
URL: http://crackkarlsson.blogg.se/
Postat av: O

Schysst extrajobb du fått :) Gillar klädseln, stilren o fin :)

2008-09-16 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0