Lördag var det ja

Dålig uppdatering, sry. Så var det lördag och jag har nu jobbat mitt sista pass på bk! Så nu ska jag enbart jobba med visningar tills jag hittar något mer som jag kan ha parallellt med det.

Gårdagens utgång började bra, slutade mindre bra. Kommer väl lite bilder när Filip orkar lägga in bilderna på datorn och skicka. När nu det blir vet jag ikke. Ikväll ska jag träffa Evelina, och det är inte helt omöjligt att det blir en utgång ikväll också.

Satt och kollade igenom sommarens partybilder och vad roligt man haft den här sommaren egentligen. Funderar på om man kanske skulle göra ett kollage av de bästa bilderna nån dag då man inte har något annat för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0