Inför marknadsundersökningen

Idag har vi träffat vårt fadderföretag Nitton93 och förberett för en marknadsundersökning som vi har 10 veckor på oss att utföra. Det ingår i vårt projektarbete så det känns ju som en viktig del som måste bli bra. Nitton93 är ett företag som inreder butiker, och vi har nu fått i uppdrag att undersöka och granska deras främsta konkurrenter. Just nu känns hela projektet väldigt rörigt, men det klarnar nog när vi får bearbeta infon lite. Jag kan tillägga att Nitton93 har ett väldigt fräscht kontor.

För övrigt fick jag reda på att jag jobbar min sista gång på Bk på lördag, weei. Och imorn blir det jobb på en visning, det blir skoj.


I denna byggnad håller Nitton93 till...


..även sminkmärket Mary Key håller till där
och de har en rosa Merca som firmabil. Tjejigt

Kommentarer
Postat av: O

Får man gissa på att BK kan vara något liknande till "Bar & Kök" som finns i min lilla håla? =)

2008-09-17 @ 23:09:56
Postat av: Svar

Lite rätt där, bk är burger king :P

2008-09-17 @ 23:22:41
URL: http://carolinees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0