En ny parfym kanske?

Mamma åker ju snart till Barcelona, så jag tänkte passa på att låta henne köpa en parfym på tax free. Frågan är vilken man ska ha? Antingen ska jag satsa på en ny eller så ska jag köra på min vanliga älskling flowerbomb från Viktor & Rolf... Luktade på Escada magnetism idag, den luktade rätt gott faktist. Tycker armani code luktar gott också, men den är så tung och passar bäst till fest. Jag vill ha någon som jag kan ha dagtid också!
Men ett tips  till er killar är killvarianten på armani code, den luktar gottgottgott!


Kommentarer
Postat av: Rickard

visst har de nice kontor! :D hehe, jag känner bara peter narving på nitton93.. du kanske spela xbox med dem? :P

2008-09-18 @ 18:22:03
URL: http://kaizers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0