Förkyld igen

Sitter i datasalen och skriver på teoridelen till projektet. Har tre timmars projekt tid, så en liten paus behövs. Har åkt på en förkylning i g e n . Blir galen, jag åker på allt som kommer i min bakteriväg. Jag tycker att jag borde ha världens starkaste immunförsvar med tanke på alla förkylningar jag haft. Men så är visst inte fallet.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå till gymmet efter skolan eller om jag ska strunta i det? Jag vill inte bli sämre, för den här veckan och nästa har vi så sjukt mycket i skolan. Kommer tvinga iväg mig själv till skolan om jag så ligger i 39 graders feber. För nu kan man inte missa någonting!

Btw, ikväll kommer bilder från fredagens förfest.





Kommentarer
Postat av: GusteN^

Denna vecka är det la inte så mycket? blir MYCKEt värre nästa?

2008-10-06 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0