En uppdatering om katastrofen

Ja, nu har ni ett bra tillfälle att känna lite skadeglädje för mig. För allt känns förjävligt. Har bokat tid hos frisören på måndag, så får se vad man kan göra åt katastrofen. Det är så brutalt fult, men jag har iaf lärt mig något av mitt misstag! Det är att inte göra några drastiska förändringar på egen hand.

En annan sak som är säker är att jag inte kommer gå utanför dörren förän på måndag då jag ska till frissan. Om det inte blir bra då, vet jag inte vad jag gör. Kommer iaf inte sätta min fot på skolan förän jag ser någelunda ok ut i håret.

Elina och anna ska på hemmapardiiii ikväll, men det ska inte jag för jag kan inte gå ut, Tjoho vad kul, jävla hår.

Ursäkta min negativitet, men just nu är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0